سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس و پیامک عاشقانه

love

باور کن کار من نیست...
کار دل است...
دلم جایی میان نفسهایت گیر کرده است... 

 

آرزو کن با من
که اگر خواست زمستان برود
گرمی  دست  تو اما باشد
آرزو کن با من
“ما” ی ما ” من” نشود
سایه ات از سر تنهایی من کم نشود...

 

قرارمان فقط یک مانور کوچک بود!
قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد!
اما ببین...
یک جای سالم بر قلبم نمانده است!!!

    دوست داشتن

 

آنکه واقعا تو را دوست دارد به ساز آرام بودنت کفایت میکند ...

و هرگز نمى خواهد رقاصه ى سازهایش باشى ...

 

کاش تو جاده یه تابلو نصب میکردن، واسه دلخوشی...
" تو "
دو کیلومتر...!

 

بــــا مـــــــن باش
بگذار مثل سهراب بگویم
دل خـــوشی هایم کم نیـــست …

 

ضرورت بودنمان همیشگی ست...
چه در کنار هم...
چه در خاطر هم...

 

من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،
من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم . . .

 

چه زیبا گفت مترسک وقتى نمیشود رفت همین یک پاهم اضافیست....

 

چــــراغ ها را خـــاموش کن… نــــور نمیخواهم …
نــــگاهم که میکنی برق نگاهت من را که هیــــچ
تــــمام شــــــب را مچــاله میکند …

 

گاهی نیاز داریم بی خیال شویم ؛
بی خیال گذشته
بی خیال آینده
بی خیال احساس ،
بی خیال اگرها و شایدها
گاهی لازم است
بگوییم هر چه باداباد . . . !

 

تمام پیــاده رو های جهــان
اگـر گذر نــامه بخواهنــد ،
چشمان تـو را نشانشان می دهم ...

 

تو با مهر ورزیدنت بال و پر میگیری...
خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد...
پس به راهت ادامه بده، دوست بدار نه برای آنکه دوستت بدارند...
تو به پاس زیبایی عشق، عشق بورز و جاودانه باش

 

 

کاش
هرگز
ندیده بودمت!
لعنت
بر چشمی که
بی موقع باز شود ...

 

عاشق شده ام بر تو ! تدبیر چه فرمایی ؟
از راهِ صلاح آیم ؟ یا از درِ رسوایی ؟

 

 

کاش تار بودم تا آهنگ دوست داشتن را برایت بنوازم،

کاش خار بودم تا چشم دشمنانت کور کنم،

کاش گل بودم تا وجود ناچیزم را تقدیمت کنم،

افسوس نه خارم، نه تارم، نه گلم! هرچه هستم دوستت دارم

 

در سینمای چهار بُعدی چشمانت
برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

 

چشمانت ملک الموت میشوند و جان میگیرند! لبانت اما ...
خدایی میکنند و جان می بخشند ...
و چه شیرین است مرگ و زندگی درآغوش تو.

 

 

بیادت هستم‌‌‌‌؛
حتی زمانی که گمان فراموشی در ذهنت نقش میبندد...

 

 

 

 

دخیـــل می بـــندم !
نــه ایـــنــکـــه گـــره بگـــشـــایی !
مـــــی بـــنـــدم کـــه رهـــایــــم نـــکـــــنی . . . !

 

 

منبع:jokland.ir


نظر() اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه ، sms ، پیامک ، پیام ، پیام عاشقانه ،

 مهلتم...       چه...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ
PlaySong.IR